آلبوم کاغذ دیورای برند BRAND

۱,۰۰۰ تومان

آلبوم کاغذ دیورای برند BRAND :

  • قیمت اقتصادی و به صرفه 

  • کیفیت بسیار بالا 

  • ارسال رایگان

گالری تصاویر محصول

سبک کاغذ دیواری برند

در بازار فروش کاغذ دیواری امروز شما همواره می توانید انواع طرح ها وسبک ها را ببینید که نمایان شده اند و در واقع تاثیری همواره مثبت و منفی دارند ، زیرا که همواره قدرت انتخاب را بالا و پایین می برند.از این نظر که در دریای ژرف طرح ها وسبک ها گم خواهید شد و توانایی برگزیدن و انتخاب یک کدام را نخواهید داشت. از بابت دیگر ازدیاد سبک ها این اجازه را به شما می دهند تا به خوبی هر آنچه را که دوست دارید رصد کنید و دستتان برای انتخاب باز باشد.آلبوم کاغذ دیواری BRAND با دریای ژرف و پهناور طرح هایش در انواع سبک ها از ساده تا کلاسیک شما را خشنود خواهد کرد.

سایز کاغذ دیواری برند

انواع سایز های کاغذ دیواری را می توانید بیابید ، اما آیا تمامی آنها کاربرد مورد نظری را که شما انتظار دارید خواهند داشت ؟ طبیعتا نه. مناسب ترین سایز برای بر گزیدن و انتخاب کاغذ دیواری سایز ۵۳ سانت در ۱۰ متر می باشد که همواره مورد پسند بسیاری از شما عزیزان بوده است. آلبوم کاغذ دیورای BRAND در این سایز تولید و عرضه شده است تا شما عزیزان همواره توانایی مقایسه و تشخیص برتری آن نسبت به دیگر محصولات باشید. کاغذ دیواری برند به شما این اجازه را خواهد داد تا هیچ سختی را در روند خرید کاغذ دیواری خود اعم از حملی سخت و ناممکن و یا چالش هایی از این قبیل نداشته باشید.

نصب کاغذ دیواری برند

از چالش بر انگیز ترین مراحل خرید کاغذ دیواری و در حقیقت پروسه ی آن نصب کاغذ دیواری می باشد. برای نصب کاغذ دیواری لازم است از چسب مخصوص کاغذ دیواری استفاده کرد که در آب حل شده و بر تن کاغذ دیواری مورد نظر شما می چسبد.آلبوم کاغذ دیواری برند آسان ترین و راحت ترین نصب را به شما هدیه خواهد داد تا همواره مشکلی در رابطه با آن نداشته و به راحتی و حتی خود شما توانایی آن را داشته باشید تا کاغذ دیواری خود را نصب کنید. انواع بسیاری از چسب ها در بازار امروز هستند و شما نیاز دارید که با کیفیت ترینشان را برای نصب کاغذ دیواری خود بر گزینید تا همواره از شر خطرات احتمالی در امان باشید.

قیمت کاغذ دیواری برند

هیچ چیز در روند خرید یک کالا مهم تر از قیمت آن نمی باشد زیرا که همواره این امر مشخص کننده ی مسیر خرید ما می باشد. به همین منظور آلبوم کاغذ دیواری BRAND به گونه ای قیمت گذاری شده است که شما عزیزان به راحتی هر چه تمام تر توانایی خرید آن را داشته و این شکوه و جلال وصف نا پذیر را از آن خود کنید. کاغذ دیواری برند اجازه ی تجربه ی این حس نایاب را به شما خواهد داد تا زیبایی و کیفیت را تنها با پرداخت مبلغی نا چیز کسب کرده و از آن خود کنید. ما همواره به دنبال محصولی می گردیم که قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد. دوستان و همراهان گرامی کاغذ دیواری برند این را بهش ما هدیه خواهد داد.

جنس کاغذ دیواری برند

به طور کلی در زمینه ی کاغذ دیواری و به خصوص در بازار امروز اجناس بسیار مختلفی را می توانید بیابید که هر کدام زیبایی و کاربرد خود را دارند. از این اجناس مختلف می توان به جنس ههای : پارچه ای ، پی وی سی ، و جنس نانوون اشاره کرد که هر کدام به نحوه ی خاص خود کاربرد خاص خود را دارند.لیکن جنس PVC که به معنای POLY VINYL CHLORIDE پلی وینیل کلراید است قابلیت ضد آب بدن را دارد و شما عزیزان همواره توانایی تمیز کردن و شستن کاغذ دیواری مورد نظر خود را خواهید داشت.کاغذ دیواری برند نیز این امکان را به شما می دهد که همواره مشکلی در رابطه با شستشوی آن نداشته باشید.

رنگ بندی کاغذ دیواری برند

رنگی که برای کاغذ دیواری در مد نظر خود دارید همواره از مهم ترین بخش های تایین کننده ی زیبایی خانه و کاشانه ی شما عزیزان است. به همین سبب تمامی شرکت های کاغذ دیواری و از جمله تولید کنندگان آلبوم کاغذ دیورای کارن کوشیده اند تا مورد استقبال ترین رنگ ها را برای شما به نمایش بگذارند تا شما عزیزان قدرت انتخاب از میان چندین رنگ را داشته باشید.
آلبوم کاغذ دیواری برند زیبا ترین رنگ ها و مناسبترینانشان را از طوسی تا کرمی و شیری رنگ در انواع طرح ها برای شما
بزرگواران به نمایش خواهد گذاشت تا شادمانی شما را ازان خود کند.

نحوه اندازه گیری کاغذ دیواری برند

اگر قصد خرید کاغذ دیورای برند BRAND را دارید تنها نیاز است که برای جند لحظه متر خود را بر روی دیوار بگذارید و متر مربع را بدست آورید.سپس با تقسیم متر مربع حاصله بر متراژ هر رول ابعاد کاغذ دیواری بدست خواهد آمد. معمولا در روند اندازه گیریر کاغذ دیواری شما با چالشی به نام اضافه رول آشنا می شوید . این چالش یک وجهه مثب دارد و یک وجهه منفی. مثبت از این نظر که اگر در پایان کار خود هر چند کم اما کاغذ دیواریتان کم آمد به راحتی امکان این را خواهید داشت تا از اضافه رول خود استفاده کنید.اما جنبه منفی آن است که ممکن است این اضافه رول های شما هیچ کاربرد دیگری نداشته باشند.

مدت زمان ارسال کاغذ دیواری برند

هر محصولی را که از سایت PAPER-CENTER ثفارش بگذارید در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن درب منزل انه ی خود تحویل خواهید گرفت. روند کاری مجموعه پیپر سنتر به گونه ای است که شما عزیزان امکان این را داشته باشید تا سفارش خود را در کمترین زمانی که ممکن است دریافت کنید یرا ما در قبال شما مسئول هستیم و همواره باید پاسخگوی تمام وقت شما عزیزان باشیم. تمامی تلاش ما بر پایه ی آن است که توانایی راضی نگه داشتن شما عزیزان را داشته باشیم و
همواره خدمت گذاری خود را ازتان دریغ نکنیم.

مغایرت و ایراد فیزیکی کاغذ دیواری برند

عزیزان گرامی اگر هر گونه مشکلی در رابطه با سلامت کالای خود داشتید تنها لازم است که همکاران ما را خبر دار کنید تا در اسرع وقت به مشکل شما عزیزان رسیدگی کنند. اما اگر محصول مورد نظر هر گونه ضربه خوردگی و یا شکستگی داشت ابتدا باید با باربری مورد نظر خود و یا تیپاکس محل خود هماهنگ شوید. همکاران ما نیز در دفتر مرکزی از هر گونه پیگیری در این زمینه دریغ نکرده و شما را تا حد امکان کمک خواهند کرد. به محض شناسایی اراد و مشکل به وجود آمده ای که از طرف ما باشد کالای ناسالم برگشت داده شده و محصول دیگری برایتان ارسال خواهد شد.

نظرات

6 دیدگاه برای آلبوم کاغذ دیورای برند BRAND

  1. سمیرا پناهی

    همه چیز مطلوب و عالی بود کیفیت و قیمت بی نظیر

  2. محمد سلطانی

    ممنون از این همه تنوع و کیفیت مطلوب

  3. حمید مقدم

    جوابگویی تنوع قیمت همه چیز خیلی خوب بود

  4. افسانه سلطانی

    عالی بودن من از تنوع محصولات لذت بردم

  5. ماندانا کریمی

    جوابگویی به موقع و قیتهای زیر بازار عالی بود

  6. کیان ارثی

    قیمت و کیفیت خوب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *