اخبار

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری

زمانی که خریدار و فروشنده به صورت مستقیم  معامله کنند در واقع خریدی بدون واسطه انجام شده‌ است. در عرضه بی واسطه کاغذ دیواری، عمده فروش، خرده فروش و توزیع کننده وجود ندارند در نتیجه ارزش افزوده‌ای به مشتری تحمیل نمی‌شود.

بنابراین عرضه بی واسطه کاغذ دیواری از نظر افتصادی یک معامله به صرفه برای خریدار است و در واقع مشتری کالای مورد نیاز خود را با قیمت اصلی تهیه می‌کند. زمانی که کاغذ دیواری بدون واسطه عرضه می‌شود هزینه‌هایی مانند کمیسیون و حق‌الزحمه‌های دیگر به خریدار تحمیل نمی‌شود و قیمت نهایی کاغذ دیواری به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. 

مزیت‌های عرضه بی واسطه کاغذ دیواری

در عرضه بی واسطه کاغذ دیواری، تولید کنندگان و فروشندگان بدون پرداخت هزینه‌هایی مانند اجاره مغازه و کمیسیون، به طور مستقیم کاغذ دیواری را می‌فروشند.

این در حالی است که در عرضه مستقیم، محصولات تولیدی با قیمت مناسب‌تری به دست مشتری می‌رسد و تولید کنندگان کاغذ دیواری نیز در سایت‌های خود برای این محصول قیمت منصفانه‌تری را در نظر می‌گیرند. دقت داشته باشید که در خرید و فروش‌های مستقیم و بدون واسطه صرفا مشتریان و خریداران سود نمی‌کنند بلکه تمام کسب و کارهای نوپا می‌توانند از طریق این بستر مناسب با کم‌ترین ریسک و سرمایه گذاری اندک محصولاتشان را عرضه کنند.

شرکت بازرگانی پارتیکان پیشگام در تولید، صادرات و واردات ملزومات دکوراسیون از جمله کاغذ دیواری است و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به مشتریان عزیز است. در مواردی که تولید کنندگان محصولات خود را با قیمت‌های مختلف به عمده فروشان عرضه می‌کنند دست به دست شدن محصول بیشتر می‌شود و در نتیجه علاوه بر افزایش قیمت احتمال آسیب دیدن محصول نیز بالا می‌رود.

به عنوان مثال به دلیل نگهداری‌های طولانی مدت در انبار عمده فروشان، محصول در معرض تابش نور و دیگر آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد و کیفیت آن کاهش پیدا می‌کند. PAPER CENTER یکی از مراجع معتبر برای تهیه انواع کاغذ دیواری با کیفیت بالا و تنوع گسترده است.

 

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری از طریق بازاریابی D2C

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری به خرده فروشان و مصرف کنندگان موجب افزایش فروش کاغذ دیواری می‌شود.

نحوه توزیع محصولات موجب سر در گمی صاحبان کسب و کارها می‌شود؛ اما روش‌‌هایی برای توزیع بی واسطه کالا و محصولات وجود دارد که چالش توزیع را برای تولید کنندگان برطرف می‌کند. نوعی از بازاریابی وجود دارد که تولید کنندگان نیازی به واسطه‌ها برای فروش محصولات خود ندارند و کالای خود را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می‌رساند به این نوع بازاریابی D2C گفته می‌شود.

در این نوع بازاریابی نیاز مشتری به طور کامل تأمین می‌شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است.  هر چند در گذشته استحکام رابطه بین برند تجاری و خریدار دارای اهمیت بود؛ اما در حال حاضر تولید کنندگان به این نکته پی برده‌اند که عرضه بی واسطه کالا موجب می‌شود که درک بهتری از نیازهای مشتریان به دست آورند.

فرصت‌های تازه‌ای که از طریق بازاریابی D2C در اختیار صاحبان برندهای تجاری قرار می‌گیرد موجب ارتباط منظم با مصرف کنندگان می‌شود همچنین رابطه بین تولید کننده و خریدار را محکم کرده و اعتماد بین آن‌ها را افزایش می‌یابد.  در این مدل از بازاریابی هزینه‌های صاحبان تجارت به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مصرف کننده نیز می‌توانند با برند مورد علاقه خود ارتباط نزدیکی داشته باشند و نظرات خود را به صاحبان این برند انتقال دهد.  یکی دیگر از فواید این روش، دسترسی صاحبان تجارت به اطلاعات مشتریان اس. این در حالی است که در روش عرضه غیر مستقیم واسطه‌ها و عمده فروشان به اطلاعات مشتریان دسترسی داشتند و همین موضوع موجب کاهش خرید و فروش می‌شد.

در عرضه بی واسطه کاغذ دیواری اطلاعات کالا با سرعت بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

به عنوان نمونه بازاریابی به روش D2C موجب انتقال سریع‌تر تغییرات فصلی  می‌شود که تولید کننده کاغذ دیواری در محصولات خود ایجاد می‌کند.

سایر مزایای عرضه بی واسطه کاغذ دیواری از طریق بازاریابی D2C

همچنین در عرضه بی واسطه کاغذ دیواری انتقال اطلاعات محصول به صورت کامل‌تر و درست‌تر انجام می‌شود.

به علاوه تولید کننده بهتر می‌تواند روی تصویری که از محصول برای خریدار ایجاد کرده کنترل و نظارت داشته باشد. اما در عرضه با واسطه، عمده فروشان و واسطه‌ها به تصویری که در ذهن مشتری نسبت به محصول ایجاد می‌شود اهمیتی نمی‌دهند. به طور کلی دوران وابستگی تولید کنندگان و صاحبان تجارت به واسطه‌ها برای فروش محصولاتشان به پایان رسیده‌است.

در حال حاضر صنایع برای کاهش هزینه‌ها، ارتباط بهتر با مصرف کننده و ماندگاری برند تجاری خود به عرضه مستقیم محصولات خود روی آورده‌اند.  همچنین خریداران نیز علاقه‌مند هستند که از تغییراتی که در تولیدات به وجود می‌آیند سریع‌تر آگاه شوند و ارتباط نزدیک‌تری با محصول مورد علاقه‌شان داشته باشند. این مدل بازاریابی به کسب و کارهای نوپا نیز کمک می‌کند که هزینه‌های خود را کاهش داده و به شخصی سازی خدمات خود بپردازند.

شرکت بازرگانی پارتیکان تأمین کننده انواع اقلام مورد نیاز صنعت دکوراسیون است و می‌تواند با کارخانجات و صاحبان پروژه‌های ساختمانی همکاری کرده و مواد اولیه مصرفی آن‌ها را تامین کند.

برای خرید کاغذ دیواری نیز می‌توانید به مرکز پیپرسنتر مراجعه کنید.

این مجموعه با طرح‌ها و مدل‌های گوناگون از کاغذ دیواری این فرصت را برای مشتریان به وجود می‌آورد که از جدیدترین و زیباترین طراحی‌ها برای دکوراسیون داخلی اطلاع پیدا کنند. در عین حال، فضایی جذاب و بی نظیر را در محل کار یا منزل خود به وجود آورند.

نکات مهمی که تولید کنندگان باید در عرضه بی واسطه کاغذ دیواری در نظر بگیرند.

در عرضه مستقیم کاغذ دیواری باید نکاتی در نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • در هر کسب و کاری چه در زمینه فروش کاغذ دیواری و چه در مورد فروش کالاهای دیگر باید از روش‌های بی نظیر برای فروش کالا و ارائه خدمات استفاده کرد.
  • برای اعتماد سازی بیشتر خریداران می‌توانید تجربه افرادی که از شما خرید کرده‌اند در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید به این ترتیب مشتریان بالقوه متوجه می‌شوند که برای به دست آوردن تجربه می‌توانند از شما کمک بگیرند.
  • روی موضوعاتی که برای بیشتر مشتریان چالش ایجاد می‌کند تمرکز داشته باشید به این ترتیب می‌توانید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید.
  • از مشتریان بخواهید که نظرات و تجربیاتی که در مورد خرید داشته‌اند برای شما ارسال کنند. آگاهی از نظریات مشتریان که در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها ثبت می‌کنند به شما در داشتن کسب و کاری موفق کمک می‌کند.
  • بهتر است محصولات خود و تغییراتی که در آن‌ها ایجاد می‌کنید از طریق رسانه‌های اجتماعی مختلف معرفی کنید؛ زیرا افراد زمان‌های زیادی را در فضاهای مجازی سپری می‌کنند. این فرصت تبلیغاتی به شما کمک می‌کند که مشتریان بیشتری را جذب کنید و اطلاعات محصولاتتان را بیشتر انتقال دهید.
  • صاحبان کسب و کارها باید بدانند که تولیدات آن‌ها باید با میزان تقاضا متناسب باشد و چنانچه حجم تقاضا بیشتر از محصولات تولیدی آن‌ها باشد و قدرت پاسخگویی به تقاضاها را نداشته باشند به زودی شکست خواهند خورد.

 

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری چه معایبی دارد؟

خرید بی‌واسطه کاغذ دیواری به عنوان یک روش محبوب برای کاهش هزینه‌ها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان، می‌تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد.   اما در عین حال معایب و چالش‌هایی را نیز به همراه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

  • محدودیت در انتخاب

در خرید بی‌واسطه کاغذ دیواری، مشتریان ممکن است با محدودیت‌هایی در انتخاب مواجه شوند.

این مشکل معمولاً به‌دلیل موجودی کمتر در انبارهای تولیدکننده یا عدم تنوع در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است.  برخلاف فروشگاه‌های بزرگ که معمولاً انواع مختلفی از برندها و طرح‌های گوناگون را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، خرید مستقیم از تولیدکننده ممکن است به معنای انتخاب از بین تعدادی محدود از محصولات باشد.

این مسئله ممکن است برای مشتریانی که به دنبال طرح یا رنگ خاصی هستند، مشکل‌ساز شود.

  • عدم امکان مقایسه محصولات

در خرید مستقیم از تولیدکنندگان، مشتریان ممکن است نتوانند به‌راحتی محصولات مختلف را مقایسه کنند.

این در حالی است که در فروشگاه‌های با واسطه، مشتریان قادر هستند به‌طور هم‌زمان چندین برند و مدل را مشاهده کرده و آنها را از نظر قیمت، کیفیت و ویژگی‌های مختلف مقایسه کنند.  اما در خرید بی‌واسطه، معمولاً فقط محصولات همان تولیدکننده در دسترس است و این می‌تواند فرآیند تصمیم‌گیری را پیچیده‌تر کند. مشتریان ممکن است نتوانند بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خاص خود پیدا کنند.

  • محدودیت در ضمانت و گارانتی

در خرید بی‌واسطه کاغذ دیواری، یکی از نگرانی‌ها می‌تواند عدم وجود گارانتی یا ضمانت‌های مناسب باشد.

برخی از تولیدکنندگان که به‌طور مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند، ممکن است تنها ضمانت محدود یا کوتاه‌مدتی برای محصولات خود ارائه دهند. این در حالی است که در خرید از فروشگاه‌های واسطه‌ای، مشتریان می‌توانند از گارانتی‌های بلندمدت‌تری برخوردار شوند که در صورت بروز مشکلات یا خرابی‌ها، امکان تعویض یا تعمیر رایگان وجود دارد.

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری چه تاثیری بر بازار این محصول دارد؟

عرضه بی‌واسطه کاغذ دیواری تأثیرات زیادی بر بازار این محصول دارد.

اولین تأثیر، افزایش رقابت بین تولیدکنندگان است.  این نوع عرضه به دلیل اینکه فروش را به‌طور مستقیم از تولیدکننده به مصرف‌کننده تسهیل می‌کند،  باعث افزایش رقابت در بازار می‌شود.  برای جذب بیشتر مشتریان، تولیدکنندگان مجبورند کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و در نتیجه کیفیت کلی محصولات در بازار افزایش می‌یابد. دومین تأثیر قابل توجه، کاهش قیمت نهایی کاغذ دیواری است.

خرید مستقیم از تولیدکننده موجب حذف واسطه‌ها می‌شود که این امر به کاهش هزینه‌های اضافی و قیمت مصرف‌کننده می‌انجامد.  این کاهش قیمت به نفع هر دو طرف، یعنی تولیدکننده و خریدار، است.  تولیدکنندگان می‌توانند با عرضه مستقیم، سهم بیشتری از بازار را به دست آورند و خریداران نیز از قیمت‌های مناسب‌تر بهره‌مند می‌شوند.

مرکز پیپر سنتر، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بازرگانی پارتیکان است که به عنوان بهترین مراکز تخصصی فروش کاغذ دیواری معرفی می گردد. این مجموعه با عرضه طرح‌های زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت، به مشتریان این امکان را می‌دهد که از برندهای معتبر آگاه شوند. همچنین، با کمک تیم متخصص این مرکز، مشتری می تواند  بهترین و باکیفیت‌ترین کاغذ دیواری را بر اساس سلیقه خود انتخاب کند.

عرضه بی‌واسطه در چنین مراکزی به مشتریان کمک می‌کند که خریدی آگاهانه و به‌صرفه داشته باشند.

نکات مهم در خرید بی واسطه کاغذ دیواری

مشتریان باید در هنگام خرید مستقیم کاغذ دیواری به نکات زیر دقت کنند:

تحقیق و بررسی: خریدار باید قبل از خرید، برندهای مختلف کالا را مقایسه کند و تحقیقات لازم را انجام دهد.  در ضمن توجه کردن به نظریات خریداران قبلی و بررسی کردن نمونه محصولات تولید شده از دیگر نکات مهم است.

پرسیدن سوالات دقیق: در خریدهای مستقیم باید مشتریان دقت کافی داشته باشند. در واقع،  مهم است که در مورد حمل و نقل کالا، کیفیت و نوع مواد اولیه به کار رفته در محصول سوال بپرسند.  همچنین بسیار مهم است که در مورد خدمات پس از فروش به طور دقیق ااطلاع کسب کنند.

قیمت‌ها را مقایسه کنند: قیمت‌ محصولات از دیگر نکات مهمی است که خریدار باید به آن توجه کند.  گاهی ممکن است محصولی با قیمت بیشتری عرضه شود؛ اما این قیمت بالاتر به دلیل مواد اولیه با کیفیتی باشد که در تولید آن به کار رفته است.

سفارشی سازی: برخی از تولید کنندگان با توجه به طرح مورد نظر مشتری اقدام به تولید کالا می‌کنند.  بنابراین اگر خریدار طرح خاصی را در نظر دارد ممکن است امکان سفارشی سازی وجود داشته باشد که در این مورد باید از تولید کننده بپرسد. PAPER CENTER کاتالوگ‌های خود را دائما به روز رسانی کرده و جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری را به بازار عرضه می‌کند.  در حال حاضر،  تقاضا برای کاغذ دیواری و ملزومات دکوراسیون در حال افزایش است.

 از این رو، پیپرسنتر یکی از بهترین و معتبرترین مراجع برای تهیه کاغذ دیواری به شمار می‌آید.

سخن پایانی

عرضه بی واسطه کاغذ دیواری مدلی از بازاریابی است که برای تولید کننده و مصرف کننده مقرون به صرفه است.  در این روش مشتریان باید تحقیق و بررسی کنند تا محصولاتی با کیفیت را انتخاب کنند.  هر فردی ممکن است برای خرید محصولات مورد نیاز خود، خرید با واسطه یا بی واسطه ر انتخاب کند. اما روش بی واسطه به دلیل حذف واسطه‌ها و عمده فروشان اقتصادی‌تر است.

پیپر سنتر یکی از مراکز معتبر فروش کاغذ دیواری در ایران است که تنوع گسترده محصولاتش می‌تواند جوابگوی سلیقه‌های مختلف مشتریان باشد.  این مرکز کاغذ دیواری را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند. دمشتریان با اطمینان از کیفیت کاغذ دیواری می‌توانند محصول مورد نظر خود را از این مجموعه انتخاب کنند.

در مجموع، شرکت بازرگانی پارتیکان در حوزه صادرات، واردات و تولید ملزومات دکوراسیون داخلی فعالیت می کند. 

از جمله کاغذ دیواری یکی از معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خصوصی است. خاطر نشان می کنیم که تحلیل استراتژی‌های رقیبان یکی از موضوعات مهم برای موفقیت در هر کسب و کاری است. صاحبان تجارت حتما باید رقبای خود را رصد کنند تا  علت  موفقیت آن‌ها را شناسایی نمایند. در عین حال،با ایده گرفتن از راهکارهای موفقیت آمیز رقیبان، مسیر را برای رونق گرفتن کسب و کار خود هموار کنند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *