کاغذ دیواری از تولید به مصرف، فرصتی عالی برای خریداران کاغذ دیواری در کشور است. این شیوه از عرضه کاغذ
دیواری، مزایای زیادی دارد و توسط مراکز معدودی اجرا می گردد.
خرید از این مراکز عرضه، مطلوب بسیاری از افراد و به خصوص صاحبان کسب و کارهای مربوط به دکوراسیون داخلی
است. این امر، برای برخورداری از مزایای بی شمار این فرصت، در راستای کسب سود و رضایت بیشتر از این چنین خریدی
است. این کسب سود، دو جانبه است و هم برای خریداران و هم برای فروشندگان، موجب کسب رضایتی است که عامل تداوم
این طرح در طی سالیان شده است.
این عرضه، بیشتر توسط تولید کنندگان یا از طریق مراکز زیر نظر مستقیم کارخانه ها، صورت می پذیرد. مراکز معتبری از
جمله شرکت بازرگانی پارتیکان، این خدمت را از طریق سایت زیر مجموعه خود به نام پیپر سنتر (paper center)، ارائه
می دهد.
بنابراین، اگر از جمله افرادی هستید که در جستجوی کاغذ دیواری از تولید به مصرف هستید، نگران نباشید. شما به راحتی و از
طریق اینترنت می توانید در هر جایی که سکونت دارید، از طریق سایت پیپر سنتر، کاغذ دیواری مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
هم چنین، برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر، در این مورد ، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.
کاغذ دیواری از تولید به مصرف چیست؟
فروش مستقیم و بدون واسطه این کاغذ دیواری، از روش های ارائه آن، برای مشتریان است. این بدین معناست که واسطه ها
حذف می گردند. از این جهت، افراد قادر خواهند بود که کاغذ دیواری احتیاجی خود یا فروشگاه شان را با ارتباط بدون واسطه،
و به هر میزان که می خواهند از کارخانه دار و با قیمت گذاری آن، تهیه نمایند.
بنابراین، تفاوت کاغذ دیواری از تولید به مصرف، در نحوه ارائه آن است. این تفاوت، موجبات فراهم آوری فواید و سود های
بسیاری است و شرایط مناسبی را برای برخورداری همه اقشار جامعه از کاغذ دیواری را فراهم می نماید.
ویژگی های کاغذ دیواری چیست؟
ویژگی های کاغذ دیواری، به شرح زیر است.
-
عمومیت
کاغذ دیواری، دارای ویژگی هایی است که آن را محبوب همگان نموده است و همه مردم، از کودک تا سالمند و در هر حرفه و
شغلی، برای پاسخ گویی به قسمتی از نیازهای خود، به خرید آن نیاز دارند.
بنابراین، یکی از ویژگی ها و مشخصات کاغذ دیواری این است که مختص قشر خاصی نیست. این عمومیت، باعث می شود که
کارخانه داران، انواع و نمونه های مختلفی از آن را تولید کنند که متناسب با هر سلیقه و مکانی باشد.
-
کارایی
انواع بسیار زیادی از کاغذ دیواری وجود دارد که در کارخانه ها، تولید میشود و هر روزه به گستره آن افزوده می شود. هر
کدام از آن ها، دارای کاربری های زیادی است. به طور مثال، بعضی از کاغذ دیواری ها، مناسب اتاق خواب هستند، برخی
مناسب آشپزخانه و…
این کاربری های متعدد، به طور کلی ناشی از تنوع در مواد سازنده، جنس کاغذ دیواری، نحوه تولید و ابزارهای مصرفی در
مراحل تولید آن است.
-
پوشانندگی
نگهداری دیوارها از آسیب و خرابی ها، از مهم ترین ویژگی کاغذ دیواری از تولید به مصرف، است. این امر، به دلیل خاصیت
پوشانندگی آن است. کاغذ دیواری، به صورت یک لایه پوششی و نگهدارنده بر روی سطح دیوار، عمل می نماید.
وجود کاغذ دیواری، برای اهداف زیادی از جمله، عدم نفوذ رطوبت به دیوار، جلوگیری از بروز خط و خش روی دیوار، عدم
ایجاد رسوب و آلودگی در دیوار، الزامی و ضروری است.
-
دکوراسیون
رنگ و طرح و نقش متنوع در تولید کاغذ دیواری، آن را به عنصری دکوراتیو تبدیل کرده است. بنابراین، مطلوب دیزاینر
ها و طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد محیطی خوشایند تر و مورد پسند تر برای ساکنان است. تنوع کاغذ دیواری، شرایط
هماهنگی راحت آن را با وسایل پیرامون، مانند مبلمان، فراهم نموده است. از این جهت، دیزاینرها، با چالش عدم هماهنگی کاغذ
دیواری با فضای پیرامون آن، مواجه نیستند.
مزایای کاغذ دیواری از تولید به مصرف چیست؟
این نحوه عرضه کاغذ دیواری، به دلیل مزایایی که دارد، متقاضیان زیادی را به خود جلب نموده است. در زیر، به بررسی
تعدادی از این مزایا می پردازیم.
-
قیمت مناسب:
حذف واسطه ها و ارائه مستقیم کاغذ دیواری، موجب کاهش مخارج و عدم وجود هزینه های اضافی در وصول آن به مشتری
است. در واقع، مشتری، کاغذ دیواری را به قیمت عمده می خرد و از این بابت، خرید بسیار به صرفه و اقتصادی را خواهد
داشت.
-
خرید عمده:
با کاغذ دیواری از تولید به مصرف، خریداران، قادر به خرید تعداد بالا و عمده را دارند. این موقعیت، به ویژه برای مدیران
پروژه های اجرای کاغذ دیواری ساختمان، فروشگاه های عرضه کاغذ دیواری در سراسر کشور و ادارات و سازمان ها اهمیت
فراوانی دارد.
این افراد، احتیاج به کاغذ دیواری عمده و به صورت یک جا، برای دیوارهای زیاد ساختمان های مورد نظر خود دارند.
بنابراین، توانایی برخورداری آسان از این امکان را خواهند داشت.
-
تنوع بالا:
طرح و نقش های کاغذ دیواری هر کارخانه، به قدری زیاد است که به راحتی، هر نوع از نیاز کاغذ دیواری خریداران را در بر
می گیرد و در گزینش نمونه مورد نظر و مطابق سلیقه خود، با مشکلی روبرو نمی شوند.
هم چنین از لحاظ تنوع سبک هم، در
حدی هست که همه سبک های موجود، از کلاسیک تا مدرن و مینیمال و… را ساپورت می نماید. هماهنگی راحت کاغذ دیواری
از تولید به مصرف با وسایل اطراف آن نیز، از طریق تنوع رنگی آن امکان پذیر است.
-
خرید راحت:
امکانات خوب خرید مستقیم از تولید کننده این است که، شرایط خرید اینترنتی هم، وجود دارد. بنا بر این دلیل، به آسانی و در
کوتاه ترین زمان ممکن، قادر به مشاهده انواع محصولات کاغذ دیواری و قیمت ها و نحوه خریداری آن، خواهید بود.
دیجیتال مارکتینگ، ابزار مناسبی برای افزایش آمار فروش کارخانه است و رونق کسب و کارها را در پی خواهد داشت. هم
چنین، راه حلی مدرن، در جهت سهولت و آسانی دست یابی افراد به کاغذ دیواری است. بنابراین، کاغذ دیواری از تولید به
مصرف، به نفع همه اقشار است.
سخن پایانی:
کاغذ دیواری های موجود در انبار کارخانه، به روش های مختلفی، روانه بازار مصرف می شود. گاهی، بنا به تصمیم مسئولان
کارخانه و در مسیر کسب سود بیشتر برای کارخانه و رضایت بیشتر خریداران، کاغذ دیواری به صورت مستقیم به فروش می
رسد.
این نحوه فروش که کاغذ دیواری از تولید به مصرف نام دارد، توسط سایت پیپر سنتر (paper center)، از زیر مجموعه
های شرکت بازرگانی پارتیکان، به صورت کاملا به صرفه و با کیفیت ارائه می شود.
شما عزیزان، برای برخورداری از چنین
تسهیلاتی، از طریق لینک سایت paper-center.ir، همین امروز، می توانید اقدام نمایید.
یک دیدگاه در “کاغذ دیواری از تولید به مصرف”